torsdag 18 augusti 2022

Min erfarenhet av att stoppa mobilberoende

 Hej alla.


Idag bestämde jag mig för att skriva om min erfarenhet av att sluta med mitt mobilberoende, grejen gjorde mig länge deprimerad och ur funktion. Jag tillbringade cirka 9 till 12 timmar på min mobiltelefon.


Det som fick mig att sakna det verkliga livet och jag förlorade massor av saker genom att vara beroende av de smartphones som styr hela mitt liv.


Jag använde trashiga sociala nätverk som slösar bort min tid och förstör min verklighet.


Det tog lång tid för mig och det fanns ingen läkare, ingen referens och inget som kunde hjälpa mig att sluta använda mobilen. En dag hittade jag den här referensen om mobilberoende och hur man förebygger det.



Referens för att stoppa mobilberoende


Om du har ett mobilberoende föreslår jag att du läser mer om detta beroende i den här artikeln och använder dessa tekniker som förhindrar förstörelse av smartphones.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

"Förändra liv med Crypto Cancer Foundation!

  Kära vänner, Om du vill göra en betydande och positiv inverkan på världen finns det en välgörenhetsorganisation som heter "Crypto Can...